همه چیز درباره کیهان کیهان چیست؟ - یک نمای کلی - کائنات

Wiki Article

برای آنکه بدانید چگونه از کائنات درخواست کنید باید اصول درخواست کردن را بدانید و رعایت کنید تا به اهداف و خواسته های خود برسید .

چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

ولی بعدا به طور عملی بهم ثابت شد که هرگاه دست دهنده داشتم و بخششی کردم بخششی نیز نصیب خودم شده.البته اینم بگم من کاملا اتفاقی این کار رو کردم و نتیجه اش هم دیدم.ولی چند نفر که به نیت بدست آوردن بخشش کرده بودند و نیت آنها از همان اول دریافت بود چیزی دریافت نکرده بودند.پس بدون توقع بازگشت ببخشید تا کارما شامل حالتان شود.

قانون کارما یکی از قدیمی‌ترین مفاهیم معنوی/مذهبی در جهان است. مدت‌ها قبل از مسیحیت و یهود، مفهوم قانون کارما به طور گسترده در شرق پذیرفته شده بود.

دومین راز و رمز کائنات درست فکر کردن و مثبت فکر کردن است، افکار مثبت باعث فرستادن ارتعاش مثبت در جهت خواسته‌ها به کائنات می‌شود پس بهتر است همیشه مثبت اندیش باشید و به چیزهای خوب تمرکز و توجه کنید.

رمز کائنات برای رسیدن به خواسته و هدفی که دارید ارسال ارتعاش مثبت به کائنات در جهت خواسته و اهدافتان است.

کارما برای همه کسانی که معتقدند خدا عادل است جذاب است. بد بودن در بدو تولد مجازات می شود و نیکی با متولد شدن در بالا پاداش می گیرد. مشکل کارما این است که می آموزد افرادی که در سايت منبع این زندگی رنج می برند ، به خاطر اعمال بدی که در تجسم قبلی انجام داده اند ، عذاب می کشند ، و این یک بار مضاعف است. لغو سیستم کاست هندو نیز دشوار شده است.

شما اگر ذهنتان را در برابر افکار منفی کنترل کنید مطمئن باشید که به طور کامل می توانید سوار برزندگی‌تان شوید و به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید.

با توجه به این موارد، نمی توان اظهار کرد که قوانین جهان هستی و به طور کلی قانون جذب از پایه نادرست و فاقد کاربرد است. اما می توان به واسطه‌ی آن، به بسیاری از خواسته ها جامه‌ی عمل پوشاند.

طبق قانون کارما برای رشد و تعالی خویش، باید خودمان را تغییر دهیم، نه شرایط و چیزهای پیرامونمان را.

شاید بعدها که به بسیاری آرزوهایتان رسیدید به یاد بیاورید که در چنین روزی در سایت راز موفقیت ناامیدانه در پی آرزوهایتان در حال مطالعه بودید و فکرش را هم نمیکردید چنین اتفاقات شگفت انگیزی در زندگیتان بیافتد.

کارما انواع مختلفی دارد در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت.

اهداف و خواسته هایتان را واضح بیان کنید , اهدافتان را واضح مشخص کنید . باید بدانید که هدفی که دارید چیست و چه چیزی است , درخواستتان را به صورت کامل و واضح مشخص کنید همین مشخص کردن هدف تان یکی از راه های ارسال ارتعاش مثبت به کائنات است.

صرفاً با فکرهای زیبا به خواسته‌های خود نمی‌رسیم. هرچیزی که ارزشمند است، به مقداری تلاش نیاز دارد. پاداش اعمال ما فقط از طریق صبر و استقامت به دست می‌آید و نه چیز دیگری.

Report this wiki page